Dungeons' map
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dungeons' map

Een forum voor ons D&D- groepje. Afspraken, speeldata, backgrounds... het komt hier allemaal.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Algemeen overzicht

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Barre

Barre


Aantal berichten : 72
Leeftijd : 36
Location : SCHOETEEUH! of eerder AANTWAARPEUH!!!
Registration date : 24-09-07

Algemeen overzicht Empty
BerichtOnderwerp: Algemeen overzicht   Algemeen overzicht Icon_minitimevr okt 05, 2007 5:20 pm

Even een kort overzicht van mijn huidige characters (die ik klaar heb liggen)

1. Sullvan Naïlo: half- elf cleric/druid (uiteindelijk witchmaster)
-> van brave cleric naar iets minder brave, met lightning bolts werpende mofo

2. Shift Nimble (aka Alexander LIII): gnome illusionist
-> albino gnome die graag de smeerlap speelt, zn maten backstabt en er mee weg geraakt

3. Kwasir Torunn: dwarven cleric.
-> wijnhandelaar uit Eberron die zn zaak liefheeft en niet erg houdt van gnome(brain)s

4. Zephyr Lightbreeze: halfling wind guide (alternatieve druid class)
-> klein ventje op grote griffioen. kan zowat alles ivm wind.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wizards.com/dungeonsanddragons
Barre

Barre


Aantal berichten : 72
Leeftijd : 36
Location : SCHOETEEUH! of eerder AANTWAARPEUH!!!
Registration date : 24-09-07

Algemeen overzicht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen overzicht   Algemeen overzicht Icon_minitimevr okt 05, 2007 5:24 pm

Over het algemeen speel ik dus de spellcaster van de party (tenzij mijn Kwasir- "tank").
En psychologisch gezien: eigenljk heb ik wel vrij egocentrische characters he?
Was me nooit eerder zo opgevallen.


Zoals al eerder gemeld zou ik nu graag n anti-paladin willen spelen. Of een andere tank, maar fighters zijn saai en barbarians zijn lomp. En paladins te vroom. En monks te zuinig. (die hebben gewoon geen spulsels!)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wizards.com/dungeonsanddragons
Murai-Sakura
Admin
Murai-Sakura


Aantal berichten : 120
Leeftijd : 35
Location : België
Registration date : 10-09-07

Algemeen overzicht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen overzicht   Algemeen overzicht Icon_minitimevr okt 05, 2007 7:13 pm

en bedoel je die anti paladin in de eberon of the FR campaign?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dragons.actieforum.com
Barre

Barre


Aantal berichten : 72
Leeftijd : 36
Location : SCHOETEEUH! of eerder AANTWAARPEUH!!!
Registration date : 24-09-07

Algemeen overzicht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen overzicht   Algemeen overzicht Icon_minitimevr mei 02, 2008 3:11 pm

Voor een anti- paladin zou k best gewoon nen evil campaign nodig hebben... dan kan k nen nightmare als special mount nemen en zo, mr dat wordt pas echt tof als k een party heb waar k mee kan raiden of zo. Alhoewel dat wel voor extra mogelijkheden zou zorgen in Eberron, aangezien alignment daar niet echt toe doet.

Ivm Elric Cynderwind (call me Dorian), ik heb u vorige keer dat artikel laten zien van die Bully subfaction van Planescape (Ook expansionists genoemd) en heb gezien dat de items die daar worden gepresenteerd perfect zijn voor mijn character en het lijkt mij ook leuk om die rol uit te spelen en misschien zelf gewoon een bende te starten. De items die daarbij zitten zijn (en ik citeer uit het artikel):

- Bully Chains
Some Bullies wore thick, heavy chains crisscrossed across their chests, both as rudimentary armor and to toughen their image. The chains grant the wearer a +4 bonus on Intimidate checks. In addition, if the wearer uses his Intimidate skill to demoralize oponnents the effects last 1 round longer. (n.b. van bart: zie p.76 van Players voor beschrijving en ik zou graag van de dm willen weten: de effects duren 1 round langer staat er in de beschrijving van het item, wilt dit zeggen dat ik automatisch die persoon al 1 round kan Intimidate- en, ondanks een gefailde check? Want dan intimidate ik die voor 0 rounds +1(van de chains)) Moderate transmutation; CL 7th; Craft Wondrous Item, fear, Price: 2,600 GP Weight, 5lb

- Metal Slave Collars
Bullies fashioned these thick slave collars to protect their necks in bar brawls, but a few Expansionists enchanted them when their famous brawls got deadly. Wearers gain damage reduction 5/magic when flanked or denied their Dexterity bonus. This damage reduction does not stack with any other damage reduction. This collar occupies the necklace slot.
Moderate abjuration: CL 7th: Craft Wondrous Item, stoneskin, Price: 10,000 gp Weight: 2lb

- Rear Guards
Gangs and other factions often preemptively ambushed Expansionists, making these darkened lenses popular among the Bullies. The wearer can see behind him just as easily as he can in front. Thus, enemies flanking a characer wearing rear guards do not gain the standard +2 bonus to hit while flanking. Flanking attackers are still considered to be flanking however, and may still make sneak attacks. A character wearing rear guards takes a -2 penalty on Search and Spot checks, as he is constantly distracted by the unusual vision. (N.B.Bart: Ik neem aan dat de bril afnemen een standard action is, zekers?)
Moderate dinivation: CL 7th: Craft Wondrous Item, arcane eye; Price 2,000 GP: Weight -

- Shivving Duster
Most Bullies wore elaborate insignias and patches to indicate allegiance to various subgroups within the faction, usually stitched on to long leather coats. Such heavy garments provided not only protection and instant recognition within the group, but allowed martially or criminally minded Expansionists to hide weapons and pilfered items.
A shivving duster funcions as a +1 leather armor. The size and obscuring folds of the shivving duster also provides the wearer with a +5 bonus on Sleight of Hand skill checks when hiding objects and on Bluff checks to feint in combat.
Moderate conjuration; CL9th, Craft Magic Arms and Armor, secret chest; Price 3,660 GP Weight: 10lb.

-Lightbringer
Factol Vartus Timlin's famous sword (factol...= de stichter van de faction) has had many imitators, although not many people realize that the original weapon was merely a weakly enhanced +2longsword with the light generation typical of magical weapons. The leader of the Expansionists himself fanned the flames of rumor to trick his enemies into thinking his combat prowess and virility came from his weapon. Despite such rumors, one intelligent longsword claims to be the true Lightbringer and possesses rather accurate knowledge of the Expansionists' history.
Lightbringer is an intelligent dancing, keen +3 longword that possesses normal hearing and speech, typical light generation, darkvision out to 120 feet, telepathic communication with its wielder and can cas bless 3x/ day. Lighbringer wishes to be universally feared and urges its wielders to challenge oponnents in order to be seen and improve its reputation. It especially wishes to destroy all other weapon bearing the Lightbringer name - of wich there seem to be numerous. As such, it can cast crushing despair when attempting to destroy another magic weapon bearing its name. Lightbringer is neutral, has Intelligence 17, Wisdom 10, Charisma 17 and an Ego score of 21. It possesses 10 ranks in Bluff, Intimidate, Knowledge (arcana) and Knowledge (the planes), Lightbringer also speaks Common, Abyssal, Celestial and Infernal.
Strong enchantment: cl17th; Craft Magic Arms and Armor, crushing despair, Price: 120, 315 GP Weight: 4lb.


Voila, dat staat er ook weer.

Mijn verlanglijstje is (in die volgorde)
Bully Chains, Shivving Duster, Lightbringer, Metal Slave Collar, Rear Guards.

En vorige keer hebt ge gezegd dat k de bully chains al mocht hebbe bounce
vr de rest is de Shivving duster wel handig, aangezien dat een cloak is en toch de voordelen geeft van leather armor. Handig, aangezien ik geen leather kan dragen en t toch mijn spells niet zal beperken. Lightbringer zou onze tank kunnen zijn, aangezien het een dancing sword is, en een beetje werkt als Mordenkainens sword, maar aangezien dat CL 17th is, zal dat nog wel even duren eer k dat kan te pakken krijgen zekers? Wink

ok, dit wou ik toch wel gezegd hebben...

stay cool afro
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wizards.com/dungeonsanddragons
Gesponsorde inhoud





Algemeen overzicht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemeen overzicht   Algemeen overzicht Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemeen overzicht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dungeons' map :: Spelers :: Bart-
Ga naar: