Dungeons' map
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dungeons' map

Een forum voor ons D&D- groepje. Afspraken, speeldata, backgrounds... het komt hier allemaal.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Forgotten realms

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Murai-Sakura
Admin
Murai-Sakura


Aantal berichten : 120
Leeftijd : 35
Location : België
Registration date : 10-09-07

Forgotten realms Empty
BerichtOnderwerp: Forgotten realms   Forgotten realms Icon_minitimewo okt 31, 2007 11:25 pm

Als waarschuwing, deze setting gaat vooral gebaseerd zijn op role play en vechten zal dus maar een miniem aspect zijn. Voor diegenen die met dit weetje een nieuw personage willen aanmaken, mogen nog veranderen.

Ga je dus ook niet beperken tot enkel gevechtstechnieken, want je zal bedrogen uitkomen.

Ook wil ik (en dit geldt niet voor eberon, of ik heb ruzie met steven) jullie exp. geven voor elke deeltje dagboek dat jullie schrijven (één deel is na één sessie). Dan geef ik punten tussen de 250 en 750 exp. Ook zal deze exp. net langer enkel worden uitgereikt door gevechten, want dan groeien jullie... amper.

Ook wil ik dat jullie een evenredig aantal slechte en goede eigenschappen kiezen. 1 van elk is het minimum en 2 is het max. Maar 1 voordeel is ook voor 1 nadeel. je mag ook 2 nadelen nemen en 1 voordeel maar niet andersom. (Pyromanie mag NIET) Ik geef even een lijst.

Nadelen:

- dodenangst
- hoogtevress
- watervrees
- nieuwsgierigheid
- hebberigheid
- koppig
- heethoofdigheid
- pechmagneet (één keer per sessie mag de DM zeggen dat een rol NIET geslaagd is. Ook worden alle dingen die slecht kunnen aflopen op dit personage gedaan. Kan niet worden gebruikt in combinatie met 'geluk', en mag als enige samen gaan met twee voordelen, als 1 nadeel. Maar 1 iemand mag dit hebben.)
- aardgebonden (enkel voor magie-gebruikers. je kan enkel toveren als je op de grond staat.)
- albino

Voordelen

- geluk (je krijgt 1 of 2 rerolls per dag (ingame))
- mooie verschijning (+-punten op charisma)
- eigeboren (je wordt amper ouder en blijft er jeugdig uitzien)
- koud bloed (verlichting ôp zelfbeheersingsproeven)
- bestand tegen ziekte
- bestand tegen extreme temperaturen
- Befaamd (je krijgt altijd het beste, het mooiste)
- Gewijd (niemand valt een gewijde aan, die ook godsgelovig is. Maar een gewijde moet zich gedragen naar de gekozen godheid. (Ik duld geen evil characters))

Als er iemand nog iets wilt toevoegen, vraag maar.

Vertel wat jullie keuze is
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dragons.actieforum.com
Barre

Barre


Aantal berichten : 72
Leeftijd : 36
Location : SCHOETEEUH! of eerder AANTWAARPEUH!!!
Registration date : 24-09-07

Forgotten realms Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forgotten realms   Forgotten realms Icon_minitimedo nov 01, 2007 12:49 am

Ik veto Exclamation

Persoonlijkheden van characters worden gevormd door ervaring, dit wordt nu weggelaten.

Het vinden van de juiste rol/ persoonlijkheidskenmerken voor een character wordt gekozen door met rollen te experimenteren en te vinden wat men wel/niet leuk vind.
Het is een proces, een proces neemt tijd.

De definitie van een persoonlijkheidstrek is dan ook: "een eigenschap, aan mensen toegeschreven, DIE ONVERANDERBAAR BLIJFT IN TIJD EN RUIMTE." Als wij de ruimte niet krijgen om te experimenteren met onze rollen, dan wordt de vrijheid van roleplayen (naar mijn mening) te zwaar beperkt.

Bovendien is het geven van voorbeelden enorm suggestief... het geeft een (te) bepaald kader waarin we onze karaktertrekken moeten zoeken.

Reactie?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wizards.com/dungeonsanddragons
Murai-Sakura
Admin
Murai-Sakura


Aantal berichten : 120
Leeftijd : 35
Location : België
Registration date : 10-09-07

Forgotten realms Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forgotten realms   Forgotten realms Icon_minitimedo nov 01, 2007 1:11 am

Je mag altijd zelf iets zeggen hoor, het zijn maar enkele suggesties. Je moet trouwens ergens mee beginnen.

Dit beperkt inderdaad wat eigenlijk de bedoeling is. iedereen heeft wel angsten, terwijl iedereen ook ergens goed in is. Als je echt wilt role playen, moeten dit soort dingen ook ingebracht worden, zonder dat je als het ware een superheld speelt die overal tegen kan en niets of niemand vreest.

Je moet ergens beginnen, en nogmaals, kom zelf met suggesties af! Zolang pyromanie er niet tussen zit, vind ik het best.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dragons.actieforum.com
Murai-Sakura
Admin
Murai-Sakura


Aantal berichten : 120
Leeftijd : 35
Location : België
Registration date : 10-09-07

Forgotten realms Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forgotten realms   Forgotten realms Icon_minitimedo nov 01, 2007 1:12 am

Daarbij, de oorsprong van bepaalde angsten en voordelen moeten terug te vinden zijn in je background. Die zijn er nu eenmaal niet plotseling.

Ja, inderdaad, je hebt toch wel een kindertijd gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dragons.actieforum.com
Aidan Reed

Aidan Reed


Aantal berichten : 80
Leeftijd : 36
Location : Schoten, Genk
Registration date : 10-09-07

Forgotten realms Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forgotten realms   Forgotten realms Icon_minitimedo nov 22, 2007 7:14 pm

Een Maniakale lust om te moorden? Twisted Evil

Een Maniakale lust om te bounce -en ? silent
--------------------------------- cheers --------------------------------


scratch gebruik je verbeelding als je 't niet ziet I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Murai-Sakura
Admin
Murai-Sakura


Aantal berichten : 120
Leeftijd : 35
Location : België
Registration date : 10-09-07

Forgotten realms Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forgotten realms   Forgotten realms Icon_minitimedo nov 22, 2007 8:05 pm

^^" nogmaals, geen evil characters! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dragons.actieforum.com
Aidan Reed

Aidan Reed


Aantal berichten : 80
Leeftijd : 36
Location : Schoten, Genk
Registration date : 10-09-07

Forgotten realms Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forgotten realms   Forgotten realms Icon_minitimevr nov 23, 2007 12:54 am

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw


Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Forgotten realms Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forgotten realms   Forgotten realms Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forgotten realms
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forgotten Realms

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dungeons' map :: Afspraken-
Ga naar: